Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie

REALIZACJA INNOWACJI

 

 

 

Klasa III w ramach projektu „Technologie z klasą” wyruszyła w fascynującą przygodę z robotem Kodeuszem, który wylądował na planecie „Ład i Porządek„. Uczniowie otrzymali indeksy oraz karty pokładowe, dzięki którym będą mogli zapisywać informacje otrzymane od Kodeusza. Pierwszym zadaniem, które otrzymali było zaprogramowanie dnia dla Algorytmiksów czyli mieszkańców planety „Ład i Porządek”. Programowanie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Uczniowie dowiedzieli się, jakich zwrotów używać podczas programowania żeby uzyskać zamierzony cel. Kolejne spotkanie z roztargnionym robotem już niedługo.

Milena Kopycka

 


Uczniowie klasy III trenują swoje umiejętności matematyczne w każdej wolnej chwili. W ramach cyklicznych lekcji z IPadem dzieci doskonaliły umiejętność mnożenia liczb oraz współpracy w grupach. Uczniowie szybko nauczyli się obsługi nowych aplikacji związanych z matematyką. Z niecierpliwością czekają na kolejne zajęcia, podczas których poznają robota Kodeusza i wyruszą wraz z nim do krainy kodowania.

            Milena Kopycka


GALERIA ZDJĘĆ


 

Uczniowie klasy III w ramach lekcji " Technologie z klasą ", zrealizowali temat " Czy strach jest nam potrzebny". Dzieci chętnie rozwiązywały zadania oraz pracowały w grupach. Wymyśliły wiele sposobów na radzenie sobie ze strachem. Podczas lekcji uczniowie mieli możliwość nakręcenia, krótkich zwiastunów filmowych o tym jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Dzieci wykazały się ogromną pomysłowością i kreatywnością w tworzeniu swoich filmów.

Milena Kopycka


GALERIA ZDJĘĆ

 

            Od początku listopada klasa II rozpoczęła realizację innowacji pedagogicznej pt. „ Lekturki spod chmurki”. Pierwszego dnia innowacji wyruszyliśmy na multimedialną  wyprawę po „ Mieście zawodów”, uczniowie mogli poznać różne zawody oraz miejsca pracy przedstawicieli tych zawodów. Na tej podstawie stworzyli własne „ Miasto zawodów”. Praca odbywała się w grupach, dzieci samodzielnie przydzielały sobie obowiązki. Podczas wykonywania zadania uczyły się współpracy oraz komunikacji interpersonalnej.  Efektem pracy były wspaniałe plany miasta. Uczniowie chętnie opowiadali o swoich plakatach oraz planach na przyszłość.   Na koniec został odczytany list od „ Chmurki” , która stawia przed dziećmi kolejne zadanie.

Milena Kopycka

 

GALERIA ZDJĘĆ

 

Zegar

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Styczeń 2022
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Imieniny

NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA 2.0

LEPSZA SZKOŁA

Nie jest kolorowo

ZACZYTANI